"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, May 16, 2018

Selamat Hari Guru 2018

Selamat hari goro kepada semua goro2 ku dan goro yang mendidik anak-anak ku.


 Allah sahajalah yang dapat membalas jasa dan kebaikan yang kalian curahkan.

Semoga dengan kehadiran bulan Ramadhan yang mulia ini, didoakan mereka yang bergelar PENDIDIK secara langsung atau pun tidak langsung akan diberi keberkataan, rahmat dan diterima segala amal kebaikan olehNYA.

Ampun maaf dipinta sekiranya ada salah dan silap selama ini.


Selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat hari guru

Wednesday, May 9, 2018

Minuman Pilihan Ketika Berpuasa

MINUMAN PILIHAN KETIKA BERPUASA

Kenapa PD menjadi minuman pilihan?
 

memberi tenaga segera dan berpanjangan
mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan stamina dan tenaga
sesuai diambil ketika sahur agar kita kekal cergas dan bermaya sepanjang hari
sesuai untuk ibu menyusu dan ibu hamil

kanak-kanak yang terkena cirit-birit dan demam agar tidak dehydrated

Sebab itulah PD menjadi pilihan kami sekeluarga. Banyak khasiat, banyak manfaat.

Nak latih anak-anak berpuasa nanti pun boleh ambil PD untuk ketahanan badan mereka. InsyaAllah.
Apa yang baik dikongsi bersama.
 

Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Tuesday, May 8, 2018

Pulang Mengundi

Ada yang dalam perjalanan untuk pulang mengundi?

Jangan lupa minum dan bawa balik PD untuk kekal segar sepanjang perjalanan





Pastinya pilihan yang bijak

Monday, May 7, 2018

Hantaran Youth

Cantikkan hantaran YOUTH ni?

Ni produk Skin Care daripada Shaklee.

Bagi sesiapa yang bakal menjadi pengantin baru tu boleh la jadikan YOUTH sebagai hantaran.
Cantik amat


Buat bakal pengantin, boleh la buat hantaran YOUTH macam ni. Berbaloi-baloi

Nanti roger-roger kalo nak order YOUTH tau! Sebab sekarang tengah PROMO =)


Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia 

Sunday, May 6, 2018

Puri Kurma dan Kismis

Puri kurma dan kismis.



Memandangkan kurma dan kismis dah lama dalam peti tu.

Ibu ambil keputusan untuk buat puri kurma + kismis = kurmis

Senang je buat puri ni.

Rendamkan semalaman kedua-duanya dalam air masak dan masukkan dalam esbok.

Esok tu dah boleh blend. Siap!

Senang amatkan?

Boleh la kita guna sesudu dua puri ni untuk campur dalam Susu tepung, susu kambing, ESP atau minuman anak-anak kita dan sebagainya

Banyak khasiatnya tau!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...