"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Sunday, November 18, 2012

Testimonial Alfalfa

Assalamualaikum wbt..

Hari ni Wani nak compile testimonial Alfalfa...nanti korang boleh review tentang kelebihan alfalfa ni yer...memang terasa kelainannya bila consume Alfalfa ni..wani pon dah rasa..anda bila lagi?? Jom kita tengok apa kata orang-orang yang sudah menggunakan alfalfa ni yer :))

  Masalah allergic dengan makanan laut dah dapat di atasi dan sekarang boleh amik seafood..alhamdulillah..Allah telah mengembalikan nikmat makan :)

Alhamdulillah..susu makin banyak dan pekat, keputihan sudah berkurang..walaupun dah bersalin, tapi masih macam anak dara..woww..alhamdulillah dan tahniah :))

hmm..tiap malam mcm malam pertama..walla :)

Susu sangat-sangat meriah..Alhamdulillah..

Antara testimonial yang boleh dijadikan panduan...Alhamdulillah..Wani pun ada mengamalkan alfalfa..kulit yang gatal-gatal pada jari dah tiada kini..syukur :))

Sesiapa yang berminat nak dapatkan alfalfa sempena harga promosi pada bulan November ni, boleh contact wani yer..

Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...