"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Friday, December 21, 2012

Kenapa Collagen Powder Shaklee?

Assalamualaikum wbt...

Di petang-petang yang cuacanya redup nak hujan di Melaka ni...saya nak kongsikan dengan pembaca-pembaca semua berkenaan Collagen Powder keluaran Shaklee...

Saya dah cuba collagen ni..collagen lain tak pernah cuba lagi, so saya tak boleh nak compare la kan...tapi dari apa yang saya rasa:

- kulit jadi lembab, 
- parut hitam kat muka makin pudar, 
- bila bangun pagi-pagi kulit terasa lembut dan licin

Lagi satu, Shaklee Collagen Powder (SCP) ni diekstrak dari sisik ikan merah.

IKAN MERAH?..YES!

Ikan merah ni hidup bebas di dalam laut sedalam 5000meter...Tekanannya sudah tentulah tinggi bukan? ikan-ikan lain pun sukar hidup dalam laut sedalam 5000meter. Jadi, ikan merah ni bebas dari kesan pencemaran laut.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Ia menjadikan sumber kolagen yang baik:
  • Sangat lasak dan elastik
  • Kepaduan sel yang sangat tinggi
  • Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
  • Jisim molekul yang sangat rendah
Shaklee menambah & ramuan aktif untuk meningkatkan keberkesanan kolagen iaitu:
  • Kolagen ikan
  • Ekstrak kulit kerangan laut
  • lactobacillus acidophilus
  • Ekstrak biji Camelia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Vitamin C, B2 dan B6
 Kebaikan SCP:
  • Anti penuaan
  • Mengembalikan keanjalan
  • Meningkatkan pergerakan
  • Menyubur
  • Menegang payudara dan punggung
  • Melembabkan kulit
  • Mencerah, mengurangkan pigmentasi dan jeragat
 
Dapatkan harga PROMOSI SCP sekarang!!

While Stock Last!

boleh contact :
 
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

Tuesday, December 11, 2012

Promosi December : Shaklee Collagen Powder!

Assalamualaikum....selamat pagiiii...:))

Hari ni dah 11hb december 2012...lagi berapa hari nak masuk tahun baru 2013..hmm..cepat betul masa berlalukan...seiring dengan usia kita...


Dah penghujung tahun ni, Shaklee mengadakan PROMOSI COLLAGEN POWDER!!!






Sememangnya sangat HOT!!! sekarang ni... PANAS..PANAS...


Saya pun dah merasainyaaa...walla..memang terbaiklah collagen powder ni...terasa tegang sana sini...Collagen ni bukan sahaja untuk anti penuaan..tapi collagen ni sangat diperlukan oleh organ-organ lain dalam badan kita...seperti mata, otak, etc..


Bermacam-macam teknologi dicipta untuk kecantikan..seperti solekan, botoks, pembedahan plastik, rawatan laser, dan macam-macam lagi...adakah kita terfikir tentang kesan sampingan? kesan yang sementara? dan harganya yang sangat mahal? Fikir dahulu sebelum bertindak ye...


Sebaiknya kita memilih cara yang semulajadi untuk mengekalkan kulit yang SIHAT dan BERSERI....


Collagen powder dari shaklee sememangnya adalah semulajadi...diekstrak dari sisik ikan merah..yang mana membekal 4000mg kolagen 'RSS Proprietari' dan merupakan sumber kolagen yang lasak!


Penyerapan yang unggul!...kenapa? bila jisim molekul rendah, maka penyerapan adalah pada tahap yang maksimum untuk badan kita...berat molekul adalah yang AMAT RENDAH iaitu 1000 Dalton.


Memang terbukti memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan..(owh..sebab tu la bila ambil terasa kulit menegang je...fuyooo..terbaik lah..hehe)

Kebaikan collagen powder:


- Anti penuaan; mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus


- Mengembalikan keanjalan; Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.


- meningkatkan pergerakan; Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang


- Penyubur; Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar


- Menegang; Membantu menegang dan menganjalkan payudara.


- Mencerah; Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata.


- Melembab; Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka.


Collagen powder boleh digunakan oleh perempuan atau lelaki... Lelaki pun mahu kelihatan hensem juga kan ;)


Inilah masanya untuk merasai kehebatan Collagen Shaklee yang sememangnya terbukti...rugi tau sape yang tak cuba...sekarang tengah promosi gila-gila...harga memang runtuh habisssssss.......


CEPAT2 SEBELUM KEHABISAN STOK..HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA!!! BERBALOI-BALOI!!

boleh contact :
 
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...