"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Friday, December 21, 2012

Kenapa Collagen Powder Shaklee?

Assalamualaikum wbt...

Di petang-petang yang cuacanya redup nak hujan di Melaka ni...saya nak kongsikan dengan pembaca-pembaca semua berkenaan Collagen Powder keluaran Shaklee...

Saya dah cuba collagen ni..collagen lain tak pernah cuba lagi, so saya tak boleh nak compare la kan...tapi dari apa yang saya rasa:

- kulit jadi lembab, 
- parut hitam kat muka makin pudar, 
- bila bangun pagi-pagi kulit terasa lembut dan licin

Lagi satu, Shaklee Collagen Powder (SCP) ni diekstrak dari sisik ikan merah.

IKAN MERAH?..YES!

Ikan merah ni hidup bebas di dalam laut sedalam 5000meter...Tekanannya sudah tentulah tinggi bukan? ikan-ikan lain pun sukar hidup dalam laut sedalam 5000meter. Jadi, ikan merah ni bebas dari kesan pencemaran laut.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Ia menjadikan sumber kolagen yang baik:
  • Sangat lasak dan elastik
  • Kepaduan sel yang sangat tinggi
  • Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
  • Jisim molekul yang sangat rendah
Shaklee menambah & ramuan aktif untuk meningkatkan keberkesanan kolagen iaitu:
  • Kolagen ikan
  • Ekstrak kulit kerangan laut
  • lactobacillus acidophilus
  • Ekstrak biji Camelia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Vitamin C, B2 dan B6
 Kebaikan SCP:
  • Anti penuaan
  • Mengembalikan keanjalan
  • Meningkatkan pergerakan
  • Menyubur
  • Menegang payudara dan punggung
  • Melembabkan kulit
  • Mencerah, mengurangkan pigmentasi dan jeragat
 
Dapatkan harga PROMOSI SCP sekarang!!

While Stock Last!

boleh contact :
 
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...