"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Tuesday, January 22, 2013

Tekanan Darah tinggi dah Normal :)

Assalamualaikum wbt..

Nak citer mengenai tekanan darah tinggi...tapi lebih kepada testimonial nenek sendiri..hehe..

Nenek Wani ada tekanan darah tinggi...makan memang berpantang la..xleh makan daging banyak sangat, petai pun xleh makan sangat..sbb bila makan katanya akan pening-pening..tu menandakan darah dah naikk..budu pun xle masin..kena makan budu masam..budu yang diperah asam limau nipis :)

 Memang nenek amik ubat dari hospital je..katanya xleh amal sangat makan ubat hospital sbb nanti xleh nak benti makan..kalo benti je, darah naik balik...nenek Wani bahagi dua kalo makan ubat hospital..sbb xmo dos yang banyak kot..huhu...

Hari tu mama Wani ada bagi OmegaGuard dan Alfalfa...Alhamdulillah, lepas bape minggu makan, nenek rasa badan dia ok je...dah mula berani makan petaii..hihi..her favorite tu...pas makan, xda pening-pening...bila gi cek kat klinik, doc cakap tekanan darah normal, cantik je bacaan...ok ler tu..Alhamdulillah...Seisi keluarga dapat manfaat dengan Shaklee :)

                                     Omega Guard                                               Alfalfa

Alhamdulillah, dua benda ni je la yang nenek Wani amik...tahap kesihatan makin baik..lebih baik kita amalkan pemakanan tambahan dari ambil ubat-ubatan kan...Mencegah lebih baik dari mengubati...

Lagi pun, supplemen dari Shaklee ni sememangnya SELAMAT, BERKESAN dan SEMULA JADI...So, xragu-ragu lagi untuk menggunakannya..BEBAS DARI BAHAN KIMIA...

Jika anda ingin mendapatkannya atau nak hadiah pada yang tersayang, jangan segan silu untuk contact Wani ye :)

Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...