"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, March 10, 2013

Siapa yang perlukan Ostematrix?

Assalamualaikum dan selamat petang :)

Sempena promosi Ostematrix sepanjang March ni..saya asyik bagi info tentang Ostematrix je kan..hehe..yerlah bukan apee..nak semua tahu kelebihan Ostematrix ni dan grab dengan secepat kilat sebab bulan ni Promosi tau..harga memang KAW-KAW murahh...:)

Ok, siapa sebenarnya yang perlukan Ostematrix ni ye? adakah saya? awak? dia? kamu? mereka? Jom kita tengok...

Siapa yang perlukan Ostematrix ?
 
 
1. Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya.
2. Mereka yg allergy pengambilan bahan2 tenusu seperti susu.
3. Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.
4. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
5. Sakit kepala yang teruk dan berhari-hari. 
6. Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
7. Mereka yang mempunyai masalah rekahan di tumit kaki.
8. Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.
9. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.
 
Jika anda tergolong dalam golongan yang dinyatakan...jom dapatkan Ostematrix anda daripada saya...harga memang berbaloi..macam mana nak dapatkan? Boleh contact seperti maklumat di bawah. ;)
 
Untuk info & Order :  
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...