"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Tuesday, April 9, 2013

Demo Lecithin : Bagaimana Lecithin mengurai lemak-lemak dalam badan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Wani nak kongsi ngan anda semua tugas lecithin Shaklee ni..Bagi yang dah cuba ambil Lecithin, mesti anda terfikir, bagaimana lecithin boleh menguraikan lemak-lemak tepu dalam badan anda kan...

Nak tahu ke macam mana? Tengok demo seperti dalam gambarajah di bawah:

Demo Lecithin Shaklee. Credit

Apabila dah melepasi step 6...tugas herblax dan alfalfa pula untuk mengangkut lemak-lemak tu untuk dinyahkan daripada badan.

Selain daripada untuk kurus, lecithin juga berfungsi untuk meningkatkan daya ingatan ke tahap yang lebih baik. 

Nak mencubanya? boleh lah contact saya seperti maklumat yang tertera di bawah:

Untuk info & Order: 

Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668
019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com
PM di FB : Noor Zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
 

1 comment:

  1. Salam,

    Gambar-gambar tu dari video demo lecithin saya. I don't mind to share but credit to my blog http://www.vitamin4kesihatan.com please. Sharing is caring. TQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...