"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Monday, September 30, 2013

Masalah keputihan sejak dari bangku sekolah


Masalah keputihan yang dialami oleh beliau sejak dari bangku sekolah lagi sehinggalah beliau  mencuba set B yang ada mengandungi ALFALFA.
- Alhamdulillah keputihan dah tiada. Kalau sebelumnya beliau memakai pantyliner dari pagi, tengahari mesti dah penuh dengan kesan keputihan.
-Kalau dulu nak tidur pun kena pakai pantyliner, tapi sekarang tidak lagi.
-Dulu ada, sekarang tidak lagi :)

Alhamdulillah..tak dapat nak digambarkan perasaan beliau apabila keputihan yang dialami sejak dari bangku sekolah hilang begitu saja setelah mengamalkan ALFALFA.

Jika anda salah seorang yang mengalami masalah yang sama, apa kata anda mencuba ALFALFA. Tak cuba, tak tahu kan? Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya seperti maklumat di bawah:

Info & Order:  
Noor Zawani Suhaimin (Wani)  
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210  
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

Sunday, September 29, 2013

Kelebihan Alfalfa

Alfalfa sudah terbukti yang mana merupakan kacip fatimah moden masa kini. Lelaki dan wanita perlukannya!!!  

Alfalfa merupakan shaklee signature formula!! Pada asalnya dibangunkan oleh Dr forest c. Shaklee pada 1950an.   

Saya mengamalkan alfalfa untuk milk booster dan juga amalan dalam berpantang kerana alfalfa banyak khasiatnya. Antara khasiat alfalfa yang perlu anda ketahui adalah:  
  • Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian   
  • Melegakan sakit sendi dan belakang.  
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  • Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).  
  • Merawat arthitis.
  • Bagus untuk elergi dan ekzema
  • Merawat athma  
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor  
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).  
  • Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).  
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).  
  • Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).  
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan  
  • Meningkatkan stamina seorang suami
  • Melegakan sembelit  
  • Membuang angin dalam badan  
  • Milk booster  
Banyakkan kelebihan alfalfa..berminat boleh contact me  

Info & Order:  
Noor Zawani Suhaimin (Wani)  
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210  
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

Saturday, September 28, 2013

Pencuci muka NutriWhite Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Malam ni wani nak berkongsi dengan anda semua tentang penjagaan kulit. Salah satu keluaran shaklee yang wani guna sekarang ni adalah pencuci muka NutriWhite..alhamdulillah :) sangat-sangat berpuas hati dan mengujakan!

Sebelum guna pencuci muka NutriWhite, kulit muka wani banyak ditumbuhi jerawat..masa tu wani pregnan second baby..orang kata, masa pregnan memang biasa kalo kulit muka naik jerawat..tapi tu la..xselesa dibuatnya..en hubby pon asyik tegur je..

Dah fed up beli macam-macam pencuci muka..still sama juga..last-last wani amik keputusan untuk taknpakai pape..memang sepanjang pregnan tu wani tak pakai pencuci muka langsung..hihi..sampi la hari ke 37 berpantang..baru wani start pakai balik cuci muka.

Wani start amik cuci muka shaklee pada hari ke 37 berpantang..alhamdulillah lepas menggunakan pencuci muka ni..muka rasa licin dan segar..en hubby pun dah mula puji..'dah licin la kulit muka awak'..ohoiii..I loikee!!! Tapi memang wani syorkan pencuci muka ni jika ada siapa-siapa mau try..

Pencuci muka ni diperbuat dari 100% bahan semulajadi...jadi, jangan risau yea!!!


Apakah keistimewaan produk ini?
**Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
**Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
**Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
**Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
**Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas

Pencuci muka NutriWhite mengandungi 150ml..memang menjimatkan dan berbaloi sangat kerana hanya sedikit sahaja penggunaannya. Ada yang menggunakan pencuci muka ni sampi setahun..jimat dan berbaloi!!!
Jika berminat boleh contact saya.. while stock last yer.. sebab pencuci muka ni memang selling fast... :)

Info & Order:  
Noor Zawani Suhaimin (Wani)  
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210  
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

Friday, September 27, 2013

CoqHealth - Membantu jantung lebih sihat


Kecil-kecil cili padi..itulah perumpamaan yang sesuai untuk CoqHealth ni. Didatangkan dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan lebih baik.

Penyakit jantung merupakan antara 10 penyakit utama Malaysia dan juga antara pembunuh utama di Malaysia selain kencing manis. Pemakanan tambahan untuk jantung adalah PENTING!

Penjagaan kesihatan jantung adalah penting kerana penyakit jantung adalah 'silent killer'..tanpa simptom2 yang jelas dan nyata..sayangi jantung anda dan jantung orang yang anda sayangi.

Small but powerful - CoQHealth Plus


Info & Order:  
Noor Zawani Suhaimin (Wani)  
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210  
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

Tuesday, September 24, 2013

Promosi CoqHealth September 2013

Apa itu CoQ10?

CoQ10 mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan VITAMIN E dan ekstrak TEH HIJAU yang didatangkan dalam kapsul bioketersediaan bagi memastikan potensi penguraian maksimun dan penyerapan yang lebih baik....



CoQ10 dapat......
1. MENYOKONG PENGHASILAN TENAGA BAGI JANTUNG
2. MENGGALAK DAN MELINDUNGI ARTERI SIHAT TERHADAP PENGOKSIDAAN LDL
3. MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH
4. MEMBANTU MENAMBAH DAN MENGEKALKAN PARAS CoQ10 DI DALAM DARAH.

Untuk pengetahuan juga,CoQ10 nie ada dlm kebanyakan krim muka yang berada di pasaran sekarang!


Peranan yang paling penting bagi Co-Q10:

1. KESIHATAN JANTUNG
- Rawatan dan pencegahan penyakit kardiovaskular, termasuk aterosklerosis (arteri tersumbat).
- Mengurangkan kekerapan "angina episode" dan menguatkan otot jantung.
- Meningkatkan kualiti hidup dan kemandirian untuk orang-orang yang menghadapi kegagalan jantung kongestif.
- Tekanan darah pada pesakit dengan tekanan darah tinggi.

2. KANSER
Doktor telah menggunakan Co-Q10 untuk merawat kanser payudara dan kesihatan sokongan kepada pesakit yang menerima kemoterapi.

3. KENCING MANIS
Co-Q10 boleh meningkatkan insulin berita pengeluaran-baik untuk pesakit kencing manis

4. KESIHATAN GIGI
Co-Q10 juga telah digunakan dengan keputusan yang baik untuk merawat gejala distrofi otot dan penyakit gusi:

5. KESIHATAN MENTAL
Kajian makmal menunjukkan bahawa pesakit dengan penyakit Parkinson boleh mendapat manfaat daripada Co-Q10 tambahan.

6. PENURUNAN BERAT BADAN
Kegemukan juga boleh dikaitkan dengan kekurangan Co-Q10. Kajian menunjukkan bahawa suplemen Co-Q 10 boleh mengurangkan berat badan dan ia telah dicadangkan bahawa Co-Q10 boleh memberi manfaat dalam rawatan pesakit dengan sindrom keletihan kronik.

7. KESUBURAN
Dalam kajian yang melibatkan lelaki subur, Co-Q10 telah dikaitkan dengan peningkatan dalam jumlah sperma, motilitas sperma lebih baik dan kadar yang mengalakkan kadar kesuburan yang lebih baik

Tunggu apa lagi...jom dapatkan CoQ10 sekarang...mmg berbaloi untuk kesihatan jantung,tuk peredaran darah,tuk kesuburan serta yang bestnya tuk kecantikan kulit muka jugak.......

Dapatkan Coqhealth anda sekarang! Harga promosi sempena September 2013 ni sahaja!

COD : Sekitar Melaka.
POS : Ke seluruh Malaysia


Info & Order:  
Noor Zawani Suhaimin (Wani)  
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210  
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...