"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Wednesday, December 11, 2013

Pengedar Shaklee

Ramai yang bertanya..apa kelebihan jika saya mendaftar sebagai pengedar Shaklee?

Meh nak habaq mai 

Kelebihan Mendaftar Pengedar Shaklee

- Boleh membeli produk pada harga ahli (penjimatan sehingga 25%)
- Jana pendapatan sambil mendapat kesihatan yg baik seisi keluarga
- Boleh mengumpul point dan ianya akan ditukarkan kepada bonus tunai setiap bulan
- Sebarang pesanan dari pelanggan anda boleh terus key in melalui sistem online & ianya akan dihantar terus ke alamat pelanggan
- Shaklee menawarkan CASH (bonus & incentive), CAR (insentif kereta) & CONVENTION (percutian antarabangsa bertaraf lima bintang serta peluang mengerjakan umrah untuk Muslim)
- Bisness yg sangat sesuai untuk mereka yg pemalu & sibuk berkerja serta mempunyai anak-anak kecil juga...

Jom jana pendapatan dengan Shaklee.. Bonus 2, 3, 4, 5 & 6 angka anda sendiri yang tentukan!!! 

Tiada LOAN diperlukan kerana MODAL SERENDAH RM65!!


Info & Order:   
Noor Zawani Suhaimin (Wani)   
Shaklee ID : 866668 
Sms / Whatsapp : 019 658 1210   
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...