"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, May 27, 2014

Bagaimana Shaklee Merubah Hidup Saya?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. :)

Wani mula consume Shaklee pada penghujung Jun 2012. Dah lama usha pasal supplemen ni untuk tingkatkan produktiviti susu badan. Bila susu betul betul drop, baru la kelam kabut di buatnya. :D

Masa Zafran 1 tahun 1 bulan susu badan memang drop. Sebelum ni Zafran memang dah campur susu tepung, tapi wani nekad nak beri susu badan lebih dari susu tepung dan disebabkan itu la wani amik keputusan untuk consume Shaklee.

Hari pertama, kedua consume wani ada rasa penning-peninng skit mungkin proses pemulihan dan perlu minum air masak banyak sikit dari biasa.

Alhamdulillah..lepas consume Shaklee seminggu..pening-pening dah hilang dan susu makin bertambah dari biasa. Bonus yang wani dapat..badan terasa sihat dan bertenaga..bila buat kerja-kerja rumah tak terasa cepat penat.

Jika dulu wani selalu selsema, tidur dengan kipas pun tak boleh. Habuk-habus sikt pun tak boleh, amat sensitif dan mesti selepas tu akan bersin dan selsema. Lepas amal supplemen Shaklee apa yang wani perasan selsema dah jarang hinggap. :)

Selain itu, tahap kesihatan makin improve..jarang demam..kulit kelihatan makin segar dan cantik dari sebelumnya.

Alhamdulillah terasa BERBALOI yang amat bila INVEST dalam Shaklee ni dengan HASIL yang wani dapat sekarang. BONUS yang Shaklee beri pun LUMAYAN.

Produk Shaklee yang wani gunakan:

Vitalea, B Complex, Sr Vitamin C, ESP, Ostematrix, Garlic. Wani pun ada gunakan pencuci muka Shaklee iaitu NutriWhite Deep Cleanser..amat serasi dengan kulit muka wani.

Apa yang wani ceritakan ni sekadar ingin berkongsi dengan semua dan ianya kisah benar. Anda boleh bertanya mana-mana pengedar Shaklee yang lain, mereka jadi pengedar adalah sebab mereka amat berpuas hati dengan produknya yang semulajadi.

Inilah cerita saya bersama Shaklee. :)

Wajah saya sebelum khawin, anak seorang dan anak dua..hehe..

 
Info & Order:   
Noor Zawani Suhaimin (Wani)   
Shaklee ID : 866668 
Sms / Whatsapp : 019 658 1210   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...