"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, July 30, 2015

Masalah jantung dan musim hari raya

Assalamualaikum. Selamat pagi! :)

Musim perayaan ni mesti macam macam makanan yang masuk dalam perut kita kan. Maklumlah, puasa sebulan dan semua nak try.

Elok2 dah turun beberapa kg masa bulan puasa hari tu. Tiba hari raya jadi mcm mana agaknya yea?? Abis lari alignment. Hihi.

Ok, untuk menyekat kolesterol dari meresap ke badan. Anda boleh amalkan pengambilan phytocol sebelum makan. Sekat awal2.

Masalah kolestrol tinggi dalam badan ni amat membahayakan terutama kepada jantung kita. Jantung berfungsi untuk mengepam darah melalui salur darah ke seluruh tubuh. Apabila penyumbatan saluran darah berlaku akibat plak lemak dan kolestrol pada dinding salur darah menyebabkan darah tidak sampai ke jantung dan mungkin menyebabkan serangan jantung berlaku.

Cegah sebelum parah. Sayangi jantung anda.

Konsultasi percuma,
Wani | 019 658 1210
Shaklee Independent Distributor.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...