"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Monday, July 13, 2015

Tonik Ajaib Vivix : Kesistimewaan Vivix

Sempena Promosi Vivix pada July ni, banyak saya nak bercerita tentang vivix. :)

Kenapa Vivix ni dikatakan tonik TERBAIK dalam merawat pelbagai penyakit?

Ramai orang yang telah menggunakan Vivix mengatakan ianya tonik ajaib.

Ajaibnya Vivix bila diletakkan dapat peti sejuk, ianya tidak membeku tau! terdetik dalam hati, iye ke? Tapi selepas buat eksperimen sendiri, ianya memang BENAR!

Ini menunjukkan takat beku vivix lebih rendah dari ais. Orang Sains mesti tau punyer.

Tapi hasil simpanan dalam freezer ni membuatkan rasa Vivix lagi sedap.





MENGAPA VIVIX TIDAK MEMBEKU?

Pernah dengar tak, kalau nak uji ketulenan sesuatu pati, letak dalam freezer. Tengok beku atau tidak. Contoh madu, nak tahu asli atau tidak, cuba la letak dalam peti sejuk atas tu. Kalau beku sah ada campuran gula ke, air ke.

Tapi kalau tak beku? masih cair walau berapa lama sekalipun dalam freezer.. itu lah bukti pati itu tulen. Takda langsung bahan kimia. Benar-benar jus. ekstrak tanpa campuran air dan sebagainya.
That's VIVIX. Ye itulah dia VIVIX.  Bayang kan selama lebih 24 jam masih cair, masih boleh mengalir. Inilah menunjukkan Vivix:

✓ 100% ekstrak anggur muscadine (Size anggur ni besar biji bola golf. 1 biji lebih kurang Rm100)

✓ 100% ekstrak purple carrot

✓ 100% ekstrak europian elderberry

✓ 100% ekstrak polyganum cuspidatum

Jadi tolong jangan tanya kenapa makan VIVIX hari-hari kulit muka boleh cantik, kusam jadi glowing, jerawat dan segala parut boleh pudar.

Tolong jangan hairan kenapa ramai mantain kurus dengan VIVIX.

Tolong jangan pelik kenapa  doktor kata awet muda, dan beritahu yang darah cantik je sejak amalkan vivix.


Eksklusif tak Vivix? Best tak Vivix? (angkat kening laju-laju) :)

Anda berminat nak dapatkan Vivix dengan harga SUPER DUPER berbaloi hanya pada bulan July 2015 ni? Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...