"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Friday, October 16, 2015

Jerawat : Geli Tengok Muka Sendiri

uuik..gelinyaaaa..

Haaaaa, itu bukan orang yang kata.tapi tuan muka sendiri yang geli tengok muka..huhuhu.
Acu cuba try test macam2 produk adalah kegemaran saya selama ni...
Tengok orang pakai ok,mulalah gatal nak try jugak..biar habis duit, asal cantik.
Tapi, darah kita, kulit kita, badan kita tak sama dengan kulit orang lain..produk A ok dengan dia, tak semestinya ok untuk kita.


Hasilnya...macam dalam gambar kat atas tu. macam cendawan tumbuh selepas hujan jerawat2 kat muka..besar2 jerawatnya, berdenyutnya tak payah cerita lah..lagi2 tangan asyik gatal nak pegang.


Sebelum tu ada jugak jerawatnya sebiji dua, al maklumlah muka jenis ala2 sensitif ni..memang payah nak jaga...


Ok2....


Shaklee sebelum tu memang dah makan, cuma tak konsisten n tak berdisiplin (padan muka sendiri!)


Bila dah jadi macam ni...maka bermulalah 1misi....


Saya konsisten ambik set asas shaklee (vitamin C, bcomplex, vitalea) dan vitamin E..


Setiap malam sebelum tidur memang wajib telan 4biji Ostematrix bagi lawas keluar semua toksik2 dalam badan (Usus kotor akan keluar kat muka jugak tau!).


Sebelum tidur, sapu krim malam NUTRIWHITE...


Alhamdulillah....walaupun lambat, tapi saya berpuas hati. Muka sihat dari sebelum ni..tubuh pun dapat bonus sihat bertenaga... - Pn Rosliza

#shakleeffect

==================
Produk yang diambil:
1. Vitamin E
2. Vitamin C
3. B Complex
4. Vitalea
5. Osteomatrix
===================

Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210

2 comments:

  1. Jadi, bagaimana nak konfiden? Pakai Dnarss la..hihi..eh2..amik Set Shaklee la.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...