"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, October 10, 2015

Kisah Benar : ESP Shaklee Non-GMO

Alkisah diCIMB pagi td

Manager: Awk buat bisnes apa ye?
Dosh: Sy ada 2 biz utama; Shaklee dan Ansal Ternak

Manager: Oh 2-2 terkenal tu
Dosh: Alhamdulillah

Manager: Eh betulke ESP tu menyebabkan kanser
Dosh: Oh ahkak makan Shaklee gak ke.Kenapa ESP sebab kanser kak?

Manager: Amik Vita E Vita C tapi tula akak dgr je ESP tu ada kes sebab kanser.Betul ke? Takut le nak makan.
Dosh: Akak tau x ESP shaklee terbaik dr sumber Non GMO!


Manager: Apa tu??
Dosh: Non GMO ni maksudnya Organic Tulen tanpa proses ubahsuai genetik! Yang sebab kanser tu Soya GMO kak..yang dh adjust genetik soya tu

Manager: Mana la akak tau.yang jual pun xbgtau.dia kata ok je.akak xconfident sgt
Dosh: Kt nk makan kt kne tau apa yang kt makan kan.Jadi baguslah aka tanya akak dh tau

Manager: Tq3x..nanti akak nk orderlah. Eh Loan ASB dah ada.Credit Card ke.meh le apply
Dosh: Dh ckup sekadar mana ada.Jom le ESP

Ha..siapa closing siapa sebenornye?

Shaklee
Sentiasa Selamat
Sentiasa Berkesan
Setiasa Mesra Alam

Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...