"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Thursday, October 22, 2015

Set Combo Vitamin Sihat Bertenaga


 How Are U Today?
------------------------

Pernah tak mengalami keadaan seperti ni:

Pegi keje awal pagi. Sampai tempat keje tak sempat makan pulak tu. Jadinye mengantuk ditempat kerja.

kemudian

Balik dari keje traffic jam pulak. Mata kuyu aje on the way balik ke rumah tu.

Sampai kat umah lepas mandi dan solat; pi tengok tv..tertido plak depan tv

pastu dah siap kunci pintu rumah semua; masuklah tido. Tak dapat tido pulak mungkin banyak fikir kot!

----------

Ini adalah salah satu kesan dari gaya hidup yang tidak sihat + pemakanan kurang khasiat

Kita memang sedia tau tetapi apa kita nak buat ya??

Ha, arini saya nk INTRO kombinasi set


Basic Health Combo iaitu
1.Bcomplex
2.Vitalea*
3.CinchTea
4.OsteMatrix

yang boleh bantu anda atasi masalah-masalah ini

Saya sendiri menggunakannya dan selepas saya konsisten guna saya dapat 3 manfaat berikut:

1. Badan lebih bertenaga dan semangat.Vitalea dan Bcomp bantu beri tenaga booster

2. Mata segar sepanjang pemanduan.Cinch Tea tingkatkan metabolisma badan menjadikan kita rasa segar bugar

3. Tidor lebih lena! OsteMatrix bantu kurangkan stress badan kita tu

Alhamdulillah, inilah manfaat Shaklee dalam hidup seharian anda

Best kan!
Boleh diguna suami isteri mak ayah

Ha.semua nk sihat
Alhamdulillah

Dapatkan combo ini dengan WA / PM saya di 019 658 1210

Ready to ship :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...