"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Friday, November 13, 2015

Testimoni Shaklee Resdung : Vita C dan Alfalfa

"Tak tahan resdung teruk.

Bibir selalu menggelupas if tak kerap minum air kosong. Walaupun jerawat jarang tumbuh kat muka, tapi mungkin faktor keturunan. Sebab mak dulu resdung teruk juga.

Macam-macam cara buat untuk kurangkan resdung. Kali terakhir pergi terapi spa untuk buang resdung. Selepas 2-3 hari memang rasa ok. Hidung dah tak rasa gatal. Mata telinga pun dah tak rasa merayap gatal.

Lepas seminggu rasa lagi teruk. Hidung rasa nak tercabut, mata makin kabur.

Tapi Alhamdulillah dikenalkan dengan produk Shaklee oleh Mimi Farhana. So saya pon ambik Cadangan Set Resdung iaitu:

1. Alfalfa
2. Vita C

Alhamdulillah tak sampai seminggu consume:

1. Dah tak rasa gatal-gatal hidung.
2. Mata tidak lagi kabur.
3. Yang best nya, seafood boleh makan sesuka hati.
4. Masalah keputihan tiada
5. Kulit kering tiada lagi
6. Kulit muka makin cantik

Maka bermulalah keyakinan terhadap produk Shaklee. Sedikit demi sedikit mencuba product Shaklee yang lain. Sambil berbisnes untuk menambah pendapatan.

Alhamdulillah setelah setahun lebih berbisnes, memang saya yakin supplement terbaik setakat ni adalah Shaklee :)" - Puan Eiey Habibah






019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...