"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Thursday, December 10, 2015

Hilang 30 Kg Dengan Set Kurus Superb



"Dulu walaupun usia belasan tahun dan 20tahun terasa seperti nampak tua dari usia. Perasaan tu memang niat sangat nak nampak kurus, bila tengok orang lain kurus mesti terasa sedih sangat kenapa aku tak macam dia..nak kurus..nak sangat :(. Semua tu tak mustahilkan jika bersungguh-sungguh. Akhirnya bila saya berjaya turunkan berat badan, tidak disangka-sangka usia tua saya nampak awet muda terasa seperti remaja. Macam anak dara kan?

Dulu dila badan memang gemuk, kulit pun gelap kerana kesan toksik banyak kulit dila jadi hitam. Toksin keluar ikut kulit, perut buncit berlipar-lipat. Alhamdulillah sejak temui set kurus Shaklee, semua masalah dila selesai dengan sekelip mata." - Dila

Apa rahsia Dila?


Dila turun sebanyak 30kg hanya dengan pengambilan Lecithin, Omegaguard & Herblax sahaja. Wowww 30kg tu. Sis Dila ambil masa 4 bulan untuk dapat bentuk badan yg comey lotey tu. Yg penting konsisten & pengambilan air secukupnya.

Lecithin
✔️ Menghalang akumulasi lemak dan kolesterol tidak baik
✔️ Menghalang Obesiti
✔️ Memecah dan membakar lemak

Omegaguard
✔️ Omegaguard mengandungi Asid Lemak Omega-3 yang memberikan kesan positif pada metabolisme dan keupayaan badan untuk membakar lemak.
✔️ Omegaguard juga boleh mengawal selera makan dan mampu menahan rasa lapar.

Herblax
✔️ Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan
✔️ Membuang toksin dalam badan
✔️ Sebagai agen detox


  • Ia dijamin selamat dengan lebih 100,000 ujian kualiti setahun
  • Ia dijamin berkesan dengan lebih 100 terbitan saintifik bertulis
  • Ia mesra alam kerana ia tidak bertoksik, bahan-bahan yang selamat untuk anda, rumah anda, dan juga bumi

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...