"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Sunday, December 27, 2015

Jerawat Kecut, Kulit Glowing




"Sejak di bangku sekolah lagi nad ada masalah jerawat. makin lama makin teruk. dah guna macam-macam produk kecantikan ,
dan pergi banyak pusat-pusat kecantikan, kesannya "indah khabar dari rupa". Lepas tu, senior uitm nad , kenalkan vitamin shaklee utk kulit berjerawat.
Nad start dengan vitamin E, b complex & vitamin C. Kemudian lepas sebulan tambah esp.

Alhamdulillah kesan perubahan boleh nampak dari seawal 1-2 bulan. Untuk jerawat kecut sepenuhnya & jadi macam atas, ambil masa dalam 6-12 bulan.
(masalah jerawat dekat 10 tahun, takkan expect nak baik dlm masa 10 hari je kan?)

Untuk kesan yang lebih glowing. Nad amalkan juga #shakleecollagenpowder (lepas jerawat surut). Walaupun lambat, nad sabar teruskan jugak
konsisten dengan vitamin shaklee, sebab nad yakin produk shaklee semula jadi & selamat, bebas daripada bahan kimia." - Nadiah Othman

Produk yang diambil:
1. Vitamin E
2. B Complex
3. Vitamin C
4. Collagen Powder

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...