"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, December 27, 2015

Jerawat Kecut, Kulit Glowing




"Sejak di bangku sekolah lagi nad ada masalah jerawat. makin lama makin teruk. dah guna macam-macam produk kecantikan ,
dan pergi banyak pusat-pusat kecantikan, kesannya "indah khabar dari rupa". Lepas tu, senior uitm nad , kenalkan vitamin shaklee utk kulit berjerawat.
Nad start dengan vitamin E, b complex & vitamin C. Kemudian lepas sebulan tambah esp.

Alhamdulillah kesan perubahan boleh nampak dari seawal 1-2 bulan. Untuk jerawat kecut sepenuhnya & jadi macam atas, ambil masa dalam 6-12 bulan.
(masalah jerawat dekat 10 tahun, takkan expect nak baik dlm masa 10 hari je kan?)

Untuk kesan yang lebih glowing. Nad amalkan juga #shakleecollagenpowder (lepas jerawat surut). Walaupun lambat, nad sabar teruskan jugak
konsisten dengan vitamin shaklee, sebab nad yakin produk shaklee semula jadi & selamat, bebas daripada bahan kimia." - Nadiah Othman

Produk yang diambil:
1. Vitamin E
2. B Complex
3. Vitamin C
4. Collagen Powder

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...