"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, December 14, 2015

Self Confident Melayang Bila Gemuk



"Consume shaklee awal-awal bukan nak kurus tapi tujuan lain. Tak kisah sebenarnya gemuk ke kurus mula-mula tu. Ye lah.. peduli apa orang cakap-cakap kan. Tapi... kat hati tu kadang-kadang terasa. Kat tempat kerja, pakcik-pakcik dok cakap dok tanya..mak orang ka? kawen lama mana dah? Awat besaq sangat? Sedih.

Awat tah tiba-tiba gemuk. Padahal sampai umur 22, kurus orang panggil papan. Bila gemuk makin menjadi-jadi, self confident pun terbang melayang. Jadi, decide untuk kurus sikit. Berat mula sedar diri tu ialah 63kg, tinggi 159cm. Mula la ambil LECITHIN dan HERBLAX. Lepas tu ESP dan ALFALFA.  

Dari May sampai July, berat TURUN tinggal 57kg. Alhamdulillah. Sekurangnya pakcik yang selalu dok tanya tu tegur. Awat makin kuruih? Bos suruh kerja teruk ka? Pulakkk... - Ainie Jasmi

#shakleeeffet
#s2uFamilies
#s2united

Produk yang diambil:
1. Lecithin
2. Herblax
3. ESP
4. Alfalfa

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...