"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, January 12, 2016

Ibu dan Ayah Sihat Bersama Vivix



"Tiada apa yang menggembirakan kami bila dapat melihat ibu ayah sihat dan ceria, dapat melakukan aktiviti seharian dengan baik. Betul kan?

Ni kisah ibu saya yang tersalah makan ubat. Niatnya nak sihatkan lutut supaya dapat la cepat hilang sakitnya dan dapat melakukan aktiviti  seharian. Ye, memang cepat sihat tapi kesannya bila ubat diberhentikan...bermulalah..

ibu saya telah mengalami kenaikan berat yang ketara.selera pun naik dan sakit satu badan.yg lebih sedih nak bergerak pun tak boleh..sume dgn bantuan.. nasib ada ayah yg sentiasa disisi.
Hati anak mana tak sedih tengok ibu kesakitan kan..maka kami pun  mengambil inisiatif untuk membeli VIVIX.

Alhamdulillah...botol pertama mama nampak segar.dan setelah botol yang keempat disamping menjaga makan.mama nampak lebih sihat dan berat pun turun.


Kini mama dah kembali beraktiviti. tongkat pun hilang ke mana.hee.. dan paling penting VIVIX masih menjadi teman setia.syukur lihat mama gembira dan sihat kembali.sakit sihat semua dr Allah swt kan..syukur syukur..thank you Allah swt..

p/s: oh ayah saya pun ada mkn vivix.dia kata sekali mkn je terus rasa badan bertenaga..best kan.
that's why I LOVE SHAKLEE " -
Pn Aisyah

Produk yang diambil:
1. Vivix
 
Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia
 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...