"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Friday, June 2, 2017

Khasiat Peppermint Ginger Plus Shaklee

Apakah kandungan Peppermint Ginger Plus?

1. Ginger (Halia)
Baik untuk sistem penghadaman, bantu mengeluarkan angin serta mengurangkan kembung perut.

2. Peppermint (Pudina)
Kaya dengan Vitamin C yang membantu melawan kuman dalam badan. Bantu mengurangkan rasa mual dan loya, hidung tersumbat, dan selesema.

3. Fennel (Jintan Manis)
Baik untuk mencuci usus dan perut. Membantu mengurangkan perut yang berasid dan berangin.

4. Anis (Bunga Lawang)
Melegakan selesema dan batuk serta kembung perut.


Nak tanya tentang Shaklee?

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Wednesday, March 29, 2017

Tonsil Mengecil

Tonsil Mengecil
Bagi nutriferon kat anak baru seminggu.  Dah nampak makin kecil. Alhamdulillah. :)

Siapakah yang perlu ambil Nutriferon?

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.

2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.

3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.

4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.

5. Mereka yang sering stress.

6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.

7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.

8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema.

Nak tanya tentang Shaklee?

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Thursday, March 16, 2017

Sijil Halal Shaklee 2017


Shaklee ni halal ke tak? Antara soalan yang ditanya pelanggan. :)

Nak tahu halal ke tak, boleh tengok sini:

Islamic Services of America (ISA) tersenarai sebagai salah satu Badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM. Boleh klik direct link di sini: Senarai Badan Islam yang Diiktiraf JAKIM dan di sini: Halal Accreditation (ISA).

Alhamdulillah, Shaklee ialah dari produk yang HALAL. Kalau tak HALAL, Wani pun tak nak makan :)

So, usahlah was-was lagi. Consume with confidence!

Wednesday, March 15, 2017

9 Golongan Yang Perlu Ambil ESP

Siapakah mereka? Jom kita tengok. :)



untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik, halus mulus..

untuk ibu menyusu..ibu lebih bertenaga, anak mudah kenyang, pengaliran susu yang baik..kenapa?
 ESP kaya dengan PROTEIN

untuk ibu dalam pantang - mempercepatkan penyembuhan selepas proses bersalin

untuk mereka yang ingin AWET MUDA!

untuk mereka yang ada masalah kulit..bukan sahaja pada bahagian muka, malah seluruh badan.

untuk wanita yang ingin hamil sebagai sumber protin asas dalam badan untuk kesuburan

membantu bagi mereka yang ingin berdiet kerana esp mengenyangkan dan memberi tenaga 
sehingga berjam-jam lamanya

sangat popular untuk kecantikan kulit dan keanjalan kulit dan seluruh badan

sesuai untuk seisi keluarga sebagai minuman kesihatan yang kaya dengan sumber protin ASLI.

#shakleebywanipc #shakleemelaka #shakleemalimmelaka #shakleechengmelaka #shakleepulaugadongmelaka #espshaklee

 Nak tanya tentang Shaklee?
019 658 1210 Zawani Suhaimin Your TRUSTED SID COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka Pengeposan ke seluruh Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...