"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, August 26, 2017

Usus Bersih VS Usus Kotor

BILA MALAS CUCI USUS...


Apa jadi pada usus kita ye? Haaa nak tau tak? Usus pun kena jaga juga tau supaya bersih terjaga.😊

Usus yang tak dicuci akan keluarkan toksin yang mana toksin ni la punca tubuh kita tak sihat bermaya. Kebanyakan penyakit ni adalah berpunca daripada perut. Setuju tak?

Kolon yang TERSUMBAT ni BAHAYA, boleh bawa MAUT jika kita lambat rawat.

Usus yang tak sihat boleh menyebabkan masalah pembuangan, SEMBELIT, kulit banyak ditumbuhi JERAWAT, perut BUNCIT, badan BERBAU.

Bila masalah-masalah ni menghantui kita, kehidupan kita rasa tak selesa, rimas, stress dan rasa nak marah je.

Macam mana nak atasi masalah ni?
Kena la cuci usus.😂

Macam mana nak cuci usus? Macam nak cuci tangki berdaki dan berkerak tu ke? 😁 kalo cuci tangki tu, berus-berus je la guna basic h 😂

Nak cuci usus, boleh telan HERBLAX je yang memang diKHASkan untuk masalah berkaitan USUS.

Herblax mengandungi kombinasi HERBA termasuk daun SENA yang digunakan secara tradisional untuk melegakan SEMBELIT dan MELAWASKAN.

Herblax mencuci usus dengan LEMBUT dan SEMULAJADI. Nak perut kempis dambaan akak GOJES? Haaaa, cubalah Herblax! 😂

Barulah akak pramugari tak tersilap tanya dah mengandung berapa bulan ni? 🤣🤣

Nak tanya tentang Shaklee?

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

#PerutKempis #ShakleeByWanipc

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...