"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, September 14, 2017

ESP Shaklee Untuk Kulit

Assalamualaikum dan hi semua! :)

ESP Shaklee Untuk Kulit. Wah! excited ni.

haaa. cer tengok kulit-kulit si penggemar ESP tu, cantik kan?

Sebenarnya ESP ni bukan untuk kulit je. Banyak sangat manfaat ESP Shaklee ni. Tapi sekarang ni Wani nak fokuskan hanya untuk kulit sahaja.

Hanya 1 atau 2 sudu besar ESP setiap pagi, bancuh dengan air masak. Energy maintain, perut kenyang, kulit pun cantik. InsyaAllah.

Antara kesan positif pada kulit setelah mengamalkan ESP Shaklee, ramai yang mendapati:
  1. kulit cantik tanpa make up
  2. kulit semakin cerah berseri
  3. jerawat hilang
  4. parut jerawat hilang
  5. kulit lebih anjal
  6. kulit semakin glowing dan berseri
  7. kulit tidak berminyak
  8. kulit tidak kering
  9. kulit semakin lembap
  10. liang pori semakin mengecil
  11. kulit semakin gebu
  12. jeragat hilang
  13. kulit tak kusam
  14. whitehead dan blackhead semakin hilang
  15. selulit hilang
  16. tona kulit lebih sekata
  17. kulit semakin lembut
  18. stretch semakin hilang
  19. tumit kaki yang pecah semakin hilang
  20. kulit badan cerah dan licin
Phewww. Banyaknya manfaat ESP untuk kulit. Belum cuba, belum tahu. Sesiapa yang ingin mencuba ESP Shaklee untuk kulit, boleh la hubungi Wani ye. :)

Nak tanya tentang Shaklee?

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...