"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, September 27, 2017

Kelainan Omega Guard Shaklee

Ada yang kata...size omega guard Shaklee ni kecik comel je banding dengan size minyak ikan lain di pasaran yang besar gedabak..hehe

Saya pun tak pernah makan jenama lain..orang lain yang dah makan mungkin tau kan.. :)

Dah la size kecil comel je..kandungan EPA + DHA adalah yang paling tinggi..mengandungi asid lemak yang pekat kerana melalui 3 kali proses penyulingan berperingkat. Memang concentrate habis la kan.

Produk shaklee banyak yang concentrate2 ni..JIMAT!

Ingin tau lebih tentang Omega? klik disini

Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...