"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, September 20, 2017

Loya Waktu Hamil

Kenapa saya SANGAT SUKA dengan PERFORMANCE DRINK (PD)?

Ok, intro skit ye :)

Minuman ni sebenarnya direka Khas untuk para angkasawan NASA dan juga para atlet. Saya pun amik..saya bukan angkasawan..tapi saya nak stamina macam angkasawan :)

Di kala pening, loya waktu HAMIL ni, PD lah yang menjadi pilihan saya! Alhamdulillah, pening dan loya hilang selepas pengambilannya. Badan terasa FRESH dan SEGAR. Boleh la wat keje rumah, tak da la lembik je :)

Bukan saya sorang je yang ambil PD dalam rumah ni...hubby pon amik juga bila SAKIT KEPALA, PENING, SELSEMA. Alhamdulillah, cepat je hilang. Selain tu, badan lebih CERGAS dan BERTENAGA selepas pengambilannya.

Sebab itulah, saya SAYANG SANGAT kat PD! :)

Rasanya pun sedap! NATURAL oren gitu :)

Jom dapatkan PD hari ni!

Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...