"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, November 23, 2017

Nak Cantik Kena Sabar

#NakCantikKenaSabar

Ramai orang yang tak sabar nak kulit cantikkan. Kalau boleh, lepas amalkan produk dalam dua atau tiga hari nak terus nampak cantik bak puteri salju 😂

Kalo boleh, nak result cemerlang gemilang terbilang sepantas kilat 😬. Tak cakap orang lain, kak ngah ler tu 🤣

Tapi sekarang dah insof.😪



Tengok adik ni, konsisten amal Sr Vitamin C selama 3 bulan. Bukan 3 hari tau!

Hasilnya, kulit adik ni dah cantik berseri. Hanya konsisten amalkan vitamin C shaklee je.

Sabar dan konsisten. Alhamdulillah hasilnya lumayan bangat. 😃

Tahniah buat adik manis 👍

Oh ye, lupa nak bagitau yang adik cantik ni baru berusia 13 tahun 😉

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.


Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...